Resten av söndagen :)

Sry för dålig update. Drar resten av söndagen lite snabbt.
-
Efter riddaregrejen klädde vi av hästarna lite snabbt. Jag skyndade ned till ridskolan och sen fick jag välja en häst att ha på Ride & Bike. Jag tog Alberto!
Jag och Emma fixade honom, sen direkt in i ridhuset och satt upp.
Jag och Tony var i lag eftersom vi båda är ordföranden, han för stora styrelsen och jag för kUSen.
-
Det gick ut på att en i laget skulle rida en bana och den andra cykla.
Jag red och Tony cyklade. Först skulle man hoppa tre hinder (med omhoppningsvändningar), sen slalom, runda en kon, slalom tillbaka, hinderna igen och full fart in i mål.
-
Vi var först ut, och ingen av oss förstod banan, så det blev lite missförstånd.
Men en ganska bra tid iaf!
Ganska bra gjort av mig att hoppa upp på en häst som jag red nån gång för 2 år sedan, aldrig hoppat och skulle rida denna bana. Dessutom är jag lite dressyrmupp, och har aldrig tävlat hoppning (utom klubb).
Eller ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback