Mästerkockar!

Emma var hemma hos mig och grillade igår. Mor och far var på fest, så vi passade på!
Hon kom vid fyratiden, så bakade vi en good jordgubbstårta med maräng.
Sen spelande vi Mariokart, men gav upp ganska fort. Så vi slängde oss i poolen istället.
Iskallt tyckte jag, Emma slängde sig i?
-
För att återfå kroppstemperaturen kröp vi ner under varsin filt och kollade på Twin Peaks! Grymt bra!
När mor och far gått iväg började vi med maten. Grillad kyckling och Rusti vart de.
Först gjorde vi lite sallad. Jag tror vi försökte tända grillen 5 ggr? Haha..
När vi fått fart på den fick Emma grilla medans jag dukade.
Riktigt perfekt vark kycklingen. Naturbegåvningar..!
Rustin som jag hade ansvar för blev ju inte perfekt precis..
Efter maten kollade vi på mera Twin Peaks. Sen spelade vi Geni och käkade jordgubbstårta. Jag vann!
Twin Peaks fick även avsluta kvällen.., De är så läskigt, grymt, roligt och bara superbäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

TwinPeaks <3<3<3

2011-06-25 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback