Liens Camping :)

Dagen spenderades med Matilda och Marina på Liens Camping i Riddarhyttan.
Vi var som sagt där med "jobbet" :)
Sjukt kul var det iallafall, och vi fick betalt!
När vi kom dit gjorde vi först inte så mycket. Gick runt och kollade lite.
Vi hittade en liten ö som man kunde gå till. Det fanns brygga, men det var inte så djupt vatten så man kunde gå, trodde jag iallafall.. Jag skulle bara prova att gå, men det var mycket djupare än jag tänkt mig...
Sen paddlade jag och Matilda kanot, med Mikaela sittandes i mitten. Tror vi råkade skvätta ned henne lite ;)
Sen var vi upp spelade kubb, sen käkade vi lunch.
-
Efter att magen blivit mättat, så skulle jag och Matilda paddla kanot igen, men med Martina i mitten.
Det gick inge vidare. Haha, vi välte.. Hela kanoten vart fylld med vatten, så vi var tvungna att åka till stranden och tömma den. Sen ville vi inte åka tre i en, så Evelina fick hoppa in och paddla med Matilda.
Jag och Martina paddlade ut till en badbrygga där tre killar badade, men de gjorde bomben på oss, så vi vart genom blöta..
-
När vi gett upp paddlingen skulle vi bada, eftersom vi redan var blöta. Matilda som var torr, vart lite chicken och tyckte det var för kallt. Men jag puttade i henne :D:D:D:D
När vi var torra igen, gick vi upp och spelade minigolf en stund, sen var det dags för hemresa.
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback