Hej igen!

Nej, jag har inte glömt bort er!
Det har bara varit underbart väder! Har legat i poolen och stekt mestadels av dagen!
Igår kväll var jag och mamma hos mormor och morfar och åt god mat. Sen kom farmor och farfar förbi och satt där hela kvällen. Kvällens stora diskussion blev mitt framtida jobb..
Alla tycker olika, och alla har minst tre olika alternativ.
Politiker, bagare, fastighetsmäklare, veterinär, fiskrensare, cirkusartist och gud vet vad!
Sen mitt i den heta debatten säger farfar; Vad hette den när som ränkade träd i norrland?
Hahaha, min släkt är helt normal?
Mitt i natten när mor och jag kom hem så beställde jag lite filmer på CDON. Great!
-
När de gäller Felicia i sommar så kommer hon troligen släppa i på bete. Inte kraftigt bete alls, utan bra ponnybete. VI kommer givetvis hålla koll så inte pulsen i hovarna kommer tillbaka. Jag red rund hela hagen som de ska gå i härömdan och inspekterade. De blir bra för Fisen och Zally.
Förresten så ska jag rida Zally torsdag och fredag. Lycka till? Satt kvar senaste gången iallafall!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vilket snyggt träns! Var kan man köpa ett sånt? :D

Svar: Köpte begnagnat på hastnet, finns inte längre i butik. :(
alexofisen.blogg.se

2012-07-20 @ 18:34:23
URL: http://equestrians.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback