Goodmorning :D

Morgonen har åter kommit efter en natts sömn i världens skönaste säng!
Det har tydligen åskat nå så in ni bomben här i natt. Detta lädde till strömavbrott.
Tyckte de var lite konstikt att min klocka stod på halv 1 när jag vaknade. Den var ju i själva verket 6.
Regnet har öst ner hela morgonen men det har börjat lätta upp något.
Sista dagen på jobbet är de också :(
Kommer sakna Bååten och alla människor där. Idag ska vi bara städa och på eftermiddagen ska vi kolla på Cirkusskolans uppvisning.
-
Hemma står också städning på schemat... Men imorgon är det midsommarafton! Jag och Emma ska grilla och ha trevligt!
Nej, nu ska jag borsta tänderna så jag kommer igång någon gång!
Tjillevippen! :D

Philippa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback