Foto-time :)

Jobbet var som vanligt awsome! Jag och Matilda är grymma som vinner Kens turneringen!
-
Åkte ut till stallet och mockade, vägde upp höpåsar, gjorde matburkar och bytte vatten, som vanligt alltså.
Felicia är ju för söt. När jag skulle hämta henne i hagen, går jag en bit, sen kommar hon.
Zally följer med, fast går 10m brevid. Sen spurtar hon till grinden och Felicia går kvar vid mig.
Sen vänder Zally och kommer tillbaka. Då skulle jag bara putta bort Zally lite, då hon och Felicia kan tjafsa lite. Så Felicia fortsätter gå. När jag fått bort Zally var Felicia 5m framför mig. Då sa jag; Vänta lite hörru, och trodde givetvis att hon skulle fortsätta gå. Men hon stannar och väntar på mig! Zally hade redan kommit ned till bortre hagen.
Så hon stannade och väntade på mig :D♥
-
Felicia fick stå lös på gången när jag gjorde ordning henne. Det var ingen annan i stallet så jag passade på.
Hon är så snäll och lydig :D
Jag tog med kameran till stallet och tänkte ta lite bilder. Så jag släppte henne i ridhuset och passade på att ta lite kort. Några fina bilder vart det. Tog dock mest porträttbilder, och såklart med det schnyggaste tränset! :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vill också ha ett sånt träns :((!!

2011-06-23 @ 22:19:29
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Var är tränset köpt? =D

2011-06-23 @ 22:32:00
URL: http://armonios.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Var är tränset köpt? =D

2011-06-23 @ 22:32:03
URL: http://armonios.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback