Establo hoy!

Min spanska är suverän!
-
Felicia fick vila igår. Åkte ut och tog in och borstade av henne och pysslade lite.
Jag har nästan lärt henne ett trick! Ny karriär?
Tobbe larsson a lá rosa?? De vore någe de! =)
-
När jag kom hem städade jag mitt rum. Plockade undan, dammade och damsög.
Sen åt vi lite mat och jag plockade undan på bordet.
Min lilla toalett städade jag väldigt noga! Jag är nog den ända i världshistorien som putsar toalettsisten med fönterputs?
Duktig Alexandra, mycket vusenpoäng!
Sen har jag ju skaffat mig ett konto på banken och kortet kommer nästa vecka. Legitimation ska också införskaffas!
Ännu mera vuxenpöäng?!
Ikväll ska jag och Emma vara FF hemma hos mig och grilla och fixa. Helt själva!
De borde ju faktiskt också ge vuxenpoäng?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback