"Cuz as long as no one knows than nobody can care"

Drömmar.. Drömmar om jobb. Drömmar om framtiden. Drömmar om nuet.
Vad drömmer jag om ?
Jag har många drömmar! Korta drömmar som kommer att uppfyllas.
Drömmar som jag vill ska ske. Drömmar som jag jobbar för.
-
Drömmar med Felicia. Att få starta de högre klasserna i dressyr. Att bara på starta EN start på hög nivå.
Jag vet att de går bra för oss. Jag är tacksam för det!
Men tänk att få känna på att vara elit! Att bara få vara med och känna stämningen.
Drömmar om att få starta fälttävlan. Bara få släppa loss och njuta av farten över hindren!
-
Drömmar om vad jag vill bli.
Jobba och försörja mig på hästar vore såklart toppen! Jag älskar hästar och har alltid varit med dem.
Kunna gå ridgymnasium och vidareutbilda sig för att sedan få ett toppenjobb. Det är en lång väg som är värd att ta.
Men jag har ett annat drömjobb. Långt ifrån hästbranchen. Ett jobb som är svårt att få. Man måste jobba länge, och hårt.
Ingen vet vad det är förutom jag. Bara jag vet det. Det är någonting långt ifrån mig men som ligger mig nära i hjärtat. Någon som jag älskar. På sätt och vis brinner för. Ingen vet..
Varför jag inte berättat för något är att det kommer komma någon dum kommentar om det!
De vet jag. Lite halvknasigt. Jag har bra självförtroende, men om detta kommer folk säkert ha åsikter.
Jag går efter detta:
Cuz as long as no one knows than nobody can care
-
Lung, det är inte någon galet idiotiskt jobb som knarklangare, fångvaktare eller chef på skansenakvariet.
Ett roligt jobb! Ett riktigt roligt jobb! Ett riktigt superduper roligt jobb rent ut sagt!
Eller sa jag för mycket om det hemliga jobbet där?
Nu fick ni något att tänka på?!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Jag kan inte byta ponny, vet du hur rädd han är för människor? Han skakar så fort jag sitter upp. När det är någon annan som rider honom är han så rädd att han knappt vågar gå.. det funkar inte, jag vill inte vara arg, men är grymt arg redan så tyvär..:/

2011-06-11 @ 19:12:53
URL: http://ponyfocus.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Jag förstår. tack :)

2011-06-11 @ 19:31:25
URL: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback