Bad update!

Kan berätta lite kort om helgen!
I fredags åkte jag och Angelica till strömsholm. Köpte en lädergrimma :)
Vi kollade på fälttävlans terrängmoment lite.
Sen åkte jag hem och red Zallyleja! Jag satt kvar denna gång också!
Nejmen jag fick en bra känsla och Fia hjälpte mig lite hur jag skulle tänka.
-
I lördags var jag som sagt på terrängbanan hela dagen :)
-
I söndags var jag och Jessica, mor och far i strömsholm och kikade. Vi kollade mest dressyr.
Kikade lite på Lag-SM i ponnyhoppning också.
Sjöhagen Wear Ponny Kür var nog dagens topp. Jarno är ju sååå snygg! :D
-
I måndags latade jag mig! Sen var det dressyrträning för Astrid. Felicia var riktigt rysligt fin!
Galoppen var gudomlig! Hon gjorde det jag bad henne om, men det är mycket häst att rida ibland :)
Måste tänkte på att få fram händerna :D
-
Idag har det varit KUSEN möte i stallet. DUS ordförande var med och hälsade på.
Hoppas vi skötte oss, hihi :)
Sen kom Gammelgård, vetrinären, ut och vaccinerade Felicia. Sen raspade han tänderna medan han ändå var där.
Haha, han är så skönt Gammelgård, alltid pratglad och trevlig!
Vi fick en föreläsning om spatt idag! Man lär sig alltid någonting nät Gammelgård är i närheten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback