Årliga hopptävlingarna :D

Idag har första dagen av KRKs årliga hopptävlingar gått av stapeln.
Det var stor-hästar idag och ponnys imorgon.
Åkte till stallet vid halv 8. Tävlingarna började 9, men jag hjälpte till med diverse andra saker.
Första klassen som var en 90cm CR, satt jag som insläpp på framhoppningen själv.
När jag kom dit var det alldeles för många hästar där så jag fick skicka ut några, hihi :)
Sen flöt det på ganska bra :) Efter en evighet där, så skulle jag vara omhoppnings-måls-flagg.
Men jag fick byta med en annan så jag var mål-för-grunden-och-start-för-omhoppningen-flaggare :)
När den klassen var slut skulle jag vara tidtagare för de sista klasserna, men jag slapp och fick vara banbyggare istället. Blev nog lite flummig i slutet ;)
-
Sista klassen var Lami-cell Cup, och efter den var det bara att fixa lite saker, sen gå och ta hand om min ponny.
Båda hennes ögon var svullna idag.. Hon såg typ ingenting..
Men jag gick en promenad med henne, och så fort man kommer ut så blir det markant bättre.
-
I morgon är det ponnytävlingar på KRK, men jag är på dop, så kan inte vara med..
Sen har jag bränt mig typ överallt ? Ser ut som än kräfta och har megafrossa -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback