Tävlingsresultat ;)

Glitter och Glamourdressyren gick bra. Jag och Jessica var och fixade och pysslade med hästarna redan vid kl9 imorse. Första start gick 12 ;)
Hästarna (och vi) vart översnygga med massa glitter och discokulor i manen.
Själva programmet gick ju, hahahah, bra. Vår musik fungerade inte, så pappa satte på "Pretty Woman". Vi skulle haft "La Dolce Vita" med After Dark.
Felicia taggade lite i början av inridningen, men lugnade ner sig sen. Hon var riktigt fin och lydig. Högergaloppen som jag haft problem med gick bäst. Hon kunde gå samlat och inte dra iväg. Gösta däremot gjorde sitt eget program. Vi red spegelritt och när vi korsade varann i galoppvolterna såg jag hur Gösta försvann åt andra hållet med Jessica.
Sen hamnade dom efter hela programmet. Jag kan bara säga en sak, jag har ALDRIG skrattat så mycket i ett dressyrprogram. Tror jag skrattade mig igenom hela programmet i princip.
Det var jag och Jessica mot alla ridlärare. Magnus dömde, Josse red med sin pappa och Lotta och Stina med sina döttrar. Lotta och Stina red inte, utan sprang med käpphäst, hahaha. Magnus tyckte Stina skulle konditionsträna lite, för ansiktsfärgen matchade inte resten av outfiten, hahahhahahahha :D
Vi fick OJ OJ OJ och, äntligen ett par, och ....... i vårt protokoll. Längst ner stod det att med lite träning var det ett givet nummer till nästa Luciashowen 2012 :D
Vi fick varsina guldrosetter och en chipspåse!
Bildet och film kommet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback