Snö :D

Nu har de iallafall kommit snö i Köping! Jag broddade Felicia igår så det är klart.
-
Igär var även sadelmakaren förbi med vår sadel. Sadeln låg bra, med eftersom den är nystoppad måste jag rida ner stoppningen litegrann. Men stödet var mycket bättre och jag fick betydligt bättre sits. Perfa till träningarna i helgen. Första träningen på 5 veckor! Jag måste ju ha sett ut som en jag vet inte vad när jag har ridit den senaste tiden. Ovårdad, långhårig ponny med lång man och mycket hovskägg och sen jag, men skitig jacka och ridbyxor, leriga skor och sockor istället för ridstrumpor ;)

Kommentarer
Postat av: Linn Forsström - livet på Stuteri Ängsbacken

Sv: Jag ska absolut kolla upp om jag har möjlighet att tävla för Köping! Vore ju guld att få ihop till ett Div. I lag då! :)

2011-12-10 @ 16:59:59
URL: http://linnforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback