the year 2011

Vart inte jaga pensionärer, utan jaga barnvagnar istället xD
Vi skrittade mesta bara eftersom de frusit och är stenhårt. Vi travade en liten bit på en stig, och när Felicia fick damp på barnvagnarna xD
Jag skämde bort Felicia lite extra och sa Gott nytt år, sista gången jag såg min ponny.....detta året =)
Längtar redan tills jag får pussa på henne igen ♥
-
Detta året som varit, 2011, kommer var svårt att slå! Iallafall hösten =)
Ponnyn har gått såhääär bra och jag vi har utvecklats enormt mycket, speciellt denna höst.
Många framgångar och placeringar, många mer än vad jag trott och hoppats på.
Avramlingar har de blivit ett par också... Men Fisen betyder allt för mig, min älskade ponny♥
Jag är jätteglad och tacksam över att får rida Zally. Från första gången jag satt på henne, till nu har det blivit enorm skillnad!
Dressyrlaget, som gått från botten till toppen. Vi har kommit varann nära. Från botten till att VINNA div 2!! Den dagen var obeskrivlig, vi gjorde det tillsammans! Vi fixade det, vi KAN! Nu taggar vi Div 1, och hur det än går, så håller vi ihop och vi har en laganda som heter duga. Vi är bäst! =D
-
De första betygen har jag också fått. Jag kan inte var annat är glad och stolt. Jag ÄR bra, jag KAN fixa det.
All slit och pluggande lönade sig, mer än jag trott.
Sommaren var grym. Felicia gick lite på halvfart och i en stoooor härlig hage, båda kunde ta det lugnt och njuta!
Semestern på västkusten var övergrym! Tylösand, Falkenberg, Varberg och Ullared. Jag och Angelica var galna, som vanligt. Fotoshoot bland sanddynerna, köpa middag på en mack, ta värsta omvägen hem men ändå hinna för mor och far utan att de märkte någe, Vallarnas friluftsteater, stalka Ola-Conny, hitta en godisbutik och ja allt. Längatt tillbaka =D
-

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket år du och Felicia har haft!! Kram

2012-01-03 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback