Lucia =)

Nu är jag hemma efter en heldag i stallet. Jag och Melina åkte dit till 13, sen var det mycket planering och fix innan föreställningen börja.
-
Showen inläddes med en ängel och en pegasus aka Helene och Lovisa. Vitklädd med vingar och samma musik som i Globen. Sen var det speglerdressyr med Malin och Lovisa. Sen var det en stafett-hoppning mellan två hopp-grupper. Efter det var det höjdhoppning. Frida och Rolle vann på 160cm! Två var Tessan som hoppade 155cm på lilla Ernst som själv är 158. Magnus och Grålle var trea men har inte koll på vad dom hoppade.
-
Sen var det dags för Ungdomssektionens dans! Vi var sååååhäääär grymma! :D
In och byta om till riddare medans de hade prisutdelningar. Våra riddarhästar var framridna och klara så det var bara att hoppa upp. Jag red Shila som jag inte ridit på typ 4 år, haha. Själva riddarspelet var lite oorganiserat, men ack så roligt..! Sen var Hallsta Voltige inne och körde en uppvisning. Som avslutning var det luciatåg med Ellen som lucia.
Tack alla för en underbar dag och all publik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback