Läget..

Jag har varit sjuk och hängig hela veckan. Så ridningen har legat lite på hatthyllan.
Jag red i onsdags när stora ridhuset var ledigt. Fis var superfin och känslig. Något seg, men det gick. Galopperade för första gången på 1 & 1/2 månad, och ja, det gick absolut inte att få loss yttersidan i ena varvet. Men, men allt kan inte gå som man vill precis hela tiden. Det var betydligt bättre i traven, även fast jag fick påminna henne lite då och då att hon inte ska ta hänga sig i ytter i de varvet.
-
Jag flyttade mycket, och det gick bra. Fast flytta in framdelen i trav går bara åt ena hållet i trav. Hon är lite oliksidig. Men de ska jobbas bort så småningom. Fick till ganska många riktigt bra skänkelvikningar på diagonalerna också!

Kommentarer
Postat av: Jenni Bloom - Team LB

Efterlängtad frågestund på bloggen, passa på!

http://teamlabom.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

2011-12-17 @ 19:31:55
URL: http://teamlabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback