Jullov!

Julavslutningen var som vanligt, kören sjöng, sen några solosångare och tal från rektor och präst. Sen fick i ju betygen också! Jag är superdupernöjd med mina betyg! Men min kontaktlärare avslöjade faktiskt lite till mig i skolan idag, men jag visste inte att de var SÅHÄR bra! Vi har ju inte IG, G, VG & MVG utan A, B, C, D, E, F där A är högsta.
Fick en chokladtomte av mamma för varje A jag hade! =D
-
Nu ikväll har vi "firat" med lite fika och kollat på Äntligen hemma. Min pappa skulle passa perfekt i det programmet!
Sen har jag och far gjort pepparkakshus. Han smällter socker och limmar ihop det medan jag håller i. Sen dekorerar jag medan han äter upp non-stoparna. Vi har fixat två pepparkaks hus och det gick åt 3 påsar non-stop och lika många tuber kristyr, hahahah!
-
Imorgon är det stallet som gäller hela dagen lång! Jag har faktiskt tre hästar att ta hand om. Ska försöka rida i Stora ridhuset innan lektionerna börjar. Sen ska vi i ungdomssektionen träffas och ha julmys och ha julklappsbyte.
De sista julklapparna ska inhandlas, och det finliret innan jul ska göras. Sen ska jag bara slappna av och ta det lugnt. När skolan börjar i Januari ska jag börja satsa mer och få ännu lite bättre betyg. Hästen ska var i full trim! Nya klasser ska debuteras på högre nivå! Div 1 laget är jag med i. Klasserna är Lagtävlansprogram 2003 och LA:P1. Ser fram emot 2012!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback