Godmorrn'

Danföredan.. Två dagar kvar till jul och de sista julklapparna ska inhandlas. Jag slog in de andra igår redan.
Dunderklump ska ridas nu. Ett dressyrpass med några bommar hade jag tänkt. Kanske ett litet pyttehinder om hon har tur?
-
Hästarna gick bra igår. Zally var piggelin och fick mycket galopparbete och lite bommar. Jag kan inte riktigt hålla om henne ibland bara.
Felicia fick ett ganska lätt pass. Lite bommar med mest lösgörande och skänkelvikningar.
Flambard som är +30 tacklade nästan ut mig ur boxen och snodde knäckebrödet som låg på skåpet intill -.-'
Han fick en genomborstning.
Var nere på ridskolan ett tag, vi hade julklappsbyte. Jag fick en Jultomte =D
Nej, nu ska jag dra mig mot stallet! Hejsvejs! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback