Träningen!

Träningen gick hur bra som helst!
Vågade galoppera på lite mera än förra gången, men måste fortfarande galoppera på lite till.
Det var jag på Felicia, en annan ponny och sen två stora unghästar.
Felicia var pigg och tyckte det var kuligt som vanligt. Vi hoppade alla möjligt hinder.

Nu till det jag är så proffsig på och gör på varända träning. Ramla av...!
Felicia kom in lite fel och hoppade av stort. Hon tänkte stanna men var snäll och hoppade ändå.
Då satte hon ner bakbenen lite tidigt, så hon snubblade till.
Jag studsar och hamnar på sidan, tappar balansen och hänger på sidan av henne.
Jag hann tänkte och försökte kravla mig upp men ack, jag dunsade av och landade på ryggen och sen huvudet.
Fyfan, vad ont de gjorde ett tag.
Men jag satt upp och fortsatte hoppa.

Det värsta var att jag hade ju nya hjälmen på. Den gick ju såklart sönder. Men det var bara "toppen" så det gick som tur var att laga.

Det gick bra iallafall. Felicai var jättelite svullen i de benet hon slog i, men inte halt eller nå annat.
Resan hem är en helt annan, fruktansvärd historia med en idiot, poliser. Den och bilder kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback