Stallet igår.

Åkte och klippte mig direkt efter skolan igår. Eller hann träffa Matilda en sväng.
Nu är håret borta! klippte mig över 10cm! =)
Jag och Sara åkte till stallet lite senare. Först tog vi in dem och sen mockade vi och fixade.
När allt det var klart red vi.
Zally gick superbra idag! Skrittade fram ett tag sen jobbade jag i skritt och ställde och börjde henne.
I traven fortsatte jag med samma sak.
Det går bättre och bättre varje gång. Det känns som det iallafall.
Jag försöker komma på hur man sitter ner i traven också, men ja, det går väl så småningom..
I slutet gjorde jag några ökningar. Jag ser ut som en studsboll uppepå då.. =D
För Sara och Felicia gick det bra. Det såg bra ut! =)
Någon som har roliga övningar man kan göra när man rider dressyr?
Är inte så påhittig för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback