Stallet hela helgen..

Har i stort sett bott på Ridskolan hela helgen. Det har varit hopptävlingar på gräsbanan.
I lördags hamnade jag på framhoppningens in och ut. Jag, Matilda och Emma. Vi fick stå och ropa in alla som kunde komma in. Fast  på söndagen var framhoppningen helt söndertrampad så då flyttades den till paddocken.
Hela söndagen satt jag med folk och sålde godis. Först med Michelle och sen med Emma. Och såklart massa annat folk som kom och gick.
Igår efter tävlingarnas slut red jag Felicia. Ingenting fungerade. Orkar inte gå in på detalj, men det är bara att ta nya tag..
Imorgon och på Onsdag har jag Zally. Skolan rullar på.
Det kommer nog ett inlägg om hur det kommer se ut i fortsättningen med hästarna, träning och tävling.
Är anmäld till första tävlingen i höst också! Är så grymt taggad! =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Svar: jag delar med en annan :)

2011-08-22 @ 16:19:12
URL: http://ourdestiny.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback