Resultat!

Är väldigt nöjd med resultatet på Pay&Jumpen!

När det började dra ihop sig för första start kom det världens åskväder. De bara dundrade och var precis ovanför oss.
Det hade slagit ned nån kilometer ifrån bara. Fyfan, jag HATAR åska, blir riktigt skrajj asså.
Det blev jag efter att den slått ned typ 2m ifrån mig...

Iallafall så var jag lite snabb ut med hästen, sen sköt de fram starterna pga vädret. Så Felicia fick gå och lulla runt lite en stund.

När jag började rida fram så försökte jag få henne att pigg och allert.
På framhoppningen stannde hon på oxern, så jag höll på att rasa av..! Ovanligt att jag ramlar av?
Hon stannade en gång till, men sen kom vi över.
Är som verkligen ingen stilryttare kan jag tillägga..

På banan sen, hade de en liten framhoppning. Vanliga framhoppningen var i paddocken och tävlingen på gräs, så man fick ta några språng. De gick bra där.

Väl inne på banan var hon lite segare. Eller ja, när jag red mot första hindret, som var längst bort på ridbanan och brevid vägen, så kom det är bil farandes och Felicia fick typ krupp och bara drog åt andra hållet.
Men sen kom vi över.
I övrigt fick vi ett par stopp, sen tryckte jag över henne i trav över ett hinder. Men hon är så snäll och hoppar ändå!
Är som sagt väldigt nöjd!

Det vita schabraket med rosa brodyr glömde jag hemma, så jag fick ta John Withaker schabraket.
Aja, de var bara en Pay&Jump så. Men allt annat var ROSA =D=D=D

Vi måste ju ha varit det snyggaste ekipaget iallafall?!?! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback