Minnen :')

Maskeradhoppningen för ett par år sedan. Jag på Pixi oxh Angelica på Agaton. Vi var "Bonde Söker Fru".
Jag tappar tyglarna på det gula planket, därför missar jag nästa hinder.

Vi vann bästa kostym, :D


Maskeradhoppningen iår. Angelica på samma häst och jag på Felicia.
Detta år hoppade vi inte stafett, utan var och en för sig hoppade poänghoppning. Flest antal hinder på 60 sek.
Jag och Felicia kom 2a på det!

Man fick dock klä ut sig två och två och jag och Angelica var "Hollywoodfruar".
Jag var utklädd till Maria Montazami, med blond peruk och tjofsan. På Felicia hade vi hängt "tassles" i manen och i martingalen och skrivit "Montazami" på rumpan.

Även denna gång vann vi "bästa kostym"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback