Lagmöte =)

Nu har jag varit på möte med Dressyrlaget som ska ta sig ann Division 2 i höst.
Vi ska träna för en tränare på fredag tillsammans. Vi har också bestämt laguppställningen för de första två omgångarna.
Det kommer nog bli bra hoppas jag. Grymt taggad är jag! Ska försöka komma ut på lite mera tävlingar i höst.
Håller på att leta nu =)
Imorgon ska jag rida Zally igen. Sara ska rida Felicia. Eller ja, hon vet inte om det än, men snart så ! =)
Ska bli bättre på uppdatering. Men vad vill ni läsa om? Ska jag skriva mera om tävlingar, mål, drömmar, mig själv, utrustning eller vad? =)
Kommentera!! =D

Kommentarer
Postat av: Sara Hermansson

skriv lite om dina mål och drömmar :) både inom häst och utanför hästsidan. Vad har du för mål med Felicia osv :)

Och inte några tråkiga texter där det står att min dröm inom hästeriet är att bli så bra som möjligt och komma så långt som möjligt ;) utan lite mer specifikt ^^

haha ^^

2011-08-15 @ 21:42:09
URL: http://rosainmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback