Gårdagens ridpass :)

Zally fick sig ett pass i paddocken.
Började med att jobba i skritt och trav, mycket böjt spår. Hon var seg o början men efter första skrittpausen vart hon piggelin. Jag galopperade en sväng, sen fortsatte jag med traven.
Kom inte på så roliga övninigar att göra, så fortsatte på volt och andra böjda spår. Flyttade lite då och då.
I slutet gjorde jag några travökningar, och det gick bra.
Zally har så himla lätt för sig att flytta. När jag rider Felicia på volt flyter hon gärna ut så jag måste hålla emot med ytterskänkeln. På Zally gör jag det lite automatiskt och då flyttar hon in bakdelen innanför.
Pappa filmade lite, så jag tänkte lägga upp och BJUDA er på de!
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback