Dagens ridpass!

Zally fick sig ett pass idag. Sara red Felicia!
Fortsatte jobba med sits, och försöker hitta mera knappar. Det har blivit en liten svacka nu tror ja. Fast det var mycket hästar i paddocken, mycket publik och fart runtomkring. Det kanske hade lite inverkan? På mig iallafall..
Passet gick väl okej överlag. Det släppte faktiskt lite i slutet. Då skärpte jag mig verkligen och försökte tänka på allt samtidigt.
För Sara gick det bra. Jag tycker hon och Felicia passar ihop. Hon rider med mjuk och lätt hand, precis som Felicia vill ha! Kanske kan få henne att gästblogga någon dag? Vad tycer ni? =)
Eliite =)

Kommentarer
Postat av: sidora

Hej hej!

Fin blogg.

Kolla gärna min och kommentera :)

Jag har många Beauty Tips.

Kram!

2011-08-16 @ 23:09:07
URL: http://sidoray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback