Bloggar jag läser ;)

Kom på häromdan att jag läser ganska många bloggar ;o
Dessa läser jag:
Dressyrmupparna - Såklart! Gymt bra blogg!
Team SL - Bra blogg, började läsa den bara för att lixom. Haha ;)
Tävlingsduon - Läsvärd blogg, duktiga ryttare. =)
Nicholai von Benzon Hollesen - Klart man följer Nicholai! Grym jue!
Nellie Berntsson - Grym liten tjej, man kan inte tro att hon är 11år !
Ponnysanning - Mycket rolig att läsa! Bäst, hahah =D
Johanna Grant - Började läsa den när jag fick nys om den tragiska historien om Chaboukie..
Sara Carlsson - Bra blogg, alltid massa tips om utrustning och fina outfits!
Our Destiny - Emelies och Mikaelas blogg! Klart man läser den!
Style Rider - Kristofer-Robins blogg. Klart man följer den snyggingen =)
Ponilovers - Läsvärd blogg att följa. =D Nerlaggd :'(
Ponniiiryttare - Anna och Philliac är ju grymmare än grymmast. Senast i helgen vann de SM! =D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Naw ;D Klart man läser dig också :D

2011-08-30 @ 23:34:32
URL: http://ourdestiny.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback