Västerås :)

Lördag :)
Har varit i Västerås med Pappa, farfar och farmor hela dagen.
Införskaffade mig ett par tömkörnings-tömmar och två kollegeblock!
Sen hittade jag äntligen mitt cappamore träns! Yes!!
Vi var på lite andra butiker också. På vägen hem stannade vi och åt på Gula hästen i Strömsholm.
-
I morgon ska vi och kolla på ett annat hur. I Kungs Barkarö. Vi har varit och kollat på de, ett år sen typ.
Men jag är fast vid de i Julbergabacken! Vill flytta nuuuu!
Felicia fick vila idag. Borstade bara igenom henne lite snabbt.
Jag börjar få lite skriv-brist. Vad vill ni läsa om??

Kommentarer
Postat av: Viktoria - Smyckesshop

allt bra idag? :)

2011-04-09 @ 22:14:54
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback