Trimma program :)

Skolan var chill! Film två av lektionerna, DISA på en, spanskan var seriös(?) och beep-test på idrotten :)
Städa lite på mitt rum när jag kom hem från skolan.
Sen fixade jag lite. Har så sjukt mycket att göra!! Nu är de LOOOOOV!! Så jag får förhoppningsvis lite gjort nu.
-
Åkte till stallet och skulle trimma på dressyrprogrammen lite. Fast jag red bara igenom dom en gång, sen koncentrerade jag mig på att hon skulle lyssna på hjälperna. Framåtdrivande och förhållande alltså.
Felicia var lite lat idag. Hon får vilodag i morgon, sen är det tävling på söndag!!
-
Hihi, sen har jag blivit lite producent! Eller, hmm, jag har gjort en film och bränt ned den på DVD men meny och sådant. *Stolt* Heheh.
Nu ska jag snart gå och lägga mig. 8.00 ska jag befinna mig i stallet och vara funktionär på tävlingarna.

Kommentarer
Postat av: Sofia&Isabella

Vi brukar också ha beep-test, inte kul! :P

2011-04-16 @ 00:11:04
URL: http://tviillingarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback