@ School

Har haft Idrott, sen lunch.
Efter skolan ska jag och släppa in hästarna i mitt stall. Sen ska mamma rida med Callis ikväll. Hon skrittar bara, så det blir mer jobb i morgon.
-
Senare ska jag och Pappa till Lytfinge och släppa in hästarna där. Och sen ska jag kanske köra ut med min älskade Kidden♥
Det är så grymt kul att köra! Jag är nog kusk innerst inne tror jag. Nej men jag ska köra in Felicia. När jag fått ordning på tömkörningen vill säga. Vill flytta till Lyftinge nuuuuu ! :D
Jag tömkörde för Anders Eriksson när jag var liten. Något som jag vill göra igen, men Felicia :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Just nu har jag massa tävlingar i bloggen där man bla. kan vinna en tröja från BikBok eller en ringlåda att förvara alla sina ringar i! Du får gärna vara med :) Kram!

2011-04-14 @ 18:20:29
URL: http://urmittperspektiv.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback