Rubrik?

Dagen har väl inte bjudit på så mycket. Vi kunde inte åka och kolla på huset, eftersom pappa blivit sjuk..
Mamma skjutsade iallafall ut mig till stallet runt lunch.
Fixade och mockade först som vanligt.
-
Blev lite dressyr i paddocken idag. I början var hon lite hård och stark. Men efter ett antal varv, släppte det.
Hittade inte på någon speciell övning, utan red mest bara runt tror jag.
I slutet fick vi till en jättefin samlad galopp :)
Håller på att planera in min tävlings, och tränings säsong nu. Lite sent men, men.
Återkommer om det. Sen har ju blogg.se hakat upp sig helt. Alla min statistik från de senaste dagarna är borta...
-
Nu ska jag gå och hitta något att dricka :)
Måste ju lägga in en bild på mitt nya tävlingsträns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback