Ridtur i regnet :)

Angelica följde med mig ut till stallet idag :)
Hon skulle rida Biondie. Jag red i paddocken iallafall.
I början var Felicia lite loj, men det var nysladdat och ganska mjukt i paddocken.
Efter en stund släppte det, och jag kunde börja jobba lite mer.
Jobbade mycket galopp idag, då den var väldigt fin.
-
Fortsatte på bytena som vi gjorde på träningen i lördags. Idag gick det SUPERbra!!!
Jättenöjd med henne!! Fortfarande kvar att slipa på, men vi är på god väg.
Det är mest min sits tror jag, för jag typ, flyger upp känns det som, när hon börjar bytet.
Men som sagt, det finns att slipa på.
Längtar till jag ska börja rida Zally. Hon är under igångsättning nu, men sen ni!
-
Sen hade vi KUSEN-möte. Långt möte idag kändes det som. Emmeli hade bakat chokladbollar med chokladsmak kan man säga, mums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback