Ponnyakuten! :D

Felicia fick vila idag. Det är varmt och hon har gått hårt nu. Har varit och ätit påskmat hon farmor och farfar idag.
Har sådan grym träningsverk sedan löp-rundan idag. Första för iår och jag sprang i skogen. Upp och ner, upp och ner! Aja, kär ju inte ta mig ut sängen i morgon...
-
Kollade nyss på sista avsnittet av ponnyakuten :'(
Ja, jag är ännu ett offer av ponnyakuten fans...! Vem kollar inte lixom?
Men nu är det slut och då får vi tagga Ponnyakuten 3 som kommer om ett år(?).
De spelas in hos Tobbe Larsson i sommar. Det är casting i maj.
Och vet ni vad? Jag har sökt! Hoppas, hoppas bara nu!
I really need help with my little pony!!!
Och var jag har för problem får ni inte veta! Kan ju inte avslöja något  i förväg ifall att jag kommer med!

Kommentarer
Postat av: Augustlone

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-09-07 @ 06:11:17
URL: http://augustlone.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback