Nytt Bett!

Efter skolan åkte jag och mamma till Ridsportbutiken i Köping.
Vi skulle köpa Kli och Betfor. Och såklart kolla på annat också!
Iallafall så köpte jag ett nytt hårnät till dressyren. Hittade även ett två-delat gummibett som jag köpte.
Haha, sen provade jag en Charles Owen hjälm strl 58, den kunde jag inte ha. Sen tog hon som jobbar där fram en 59 och den kunde jag inte heller ha. Jag fick inte ens på den på huvudet.. Hon trodda jag behövde strl 61..
Kul, jag har 61 på hjälm och 36 på fötter.... Fast jag har mycket innanför pannbenet och jag är SMART!
-
Red på nya bettet på vallen. Felicia var hur seg som helst i början, så jag gjorde jättemycket övergångar.
Sen vaknade hon till lite och stundtals var hon jättefin och supertrevlig.
Jag slutade ridpasset med att låta henne bara galoppera och sträcka ut över hela vallen. Hon tyckte det var så kul!
Det är en härlig känsla att känna hela hästen under sig i full fart.
Nej, nu ska jag ut och springa! :D
Lägg märke till matchningen - Rosa bett, rosa pannband, och rosa/grått schabrak :)

Kommentarer
Postat av: emmeli

du har mycket hår bara alex! ;)

2011-04-29 @ 07:12:31
URL: http://emmelimortzell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback