Motion :)

Ganska okej att sluta ett idag? :D
-
Jag och Emma cyklade iallafall till stallet efter skolan. Emma i stallet (!) är inte varje dag man ser. Men kul vare!
Vi mockade och fixade de andra, sen tog vi in Felicia och borstade henne. Sen tog vi en liten promenad med henne.
När vi cyklade hem sen var det världens motvind...
Väl hemma spelade vi lite spel och sen TheSims2.  Imorgon är det träning och Astrid! :D
Sen har jag spanska presentation i morgon så måste plugga nu..
Efter den ska jag nog unna min en bra film :)
-
Visst är min tillfälliga Hiss & Diss bilder fina? :D

Kommentarer
Postat av: sara sjöman

sv; de är ju klart ;)

2011-04-07 @ 08:12:19
URL: http://ssochen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback