Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting...

....Fast de stämmer ju inte riktigt ;)
Slöjden var inställd, så kunde ha fått en riktig sovmorgon. Sista lektionen var musik, som är rättså chill.
Gick över till piano idag, då basen var avklarad = MVG !
Åkte hem och satte på mig shorts, de är ju så fruktansvärt varmt. Speciellt när man har vinterjacka och vantar fortfarande...
-
På Felicia blev det ett ridpass i paddocken. Usch vad jag ogillar våran paddock. Eller våran och våran, det är ju ridskolans. Dom har typ lagt den fel i grunden, så den dammar megamycket..
Iallafall så var hon mjuk idag. Inte hård alls. Hittade inte på så mycket övningar idag heller. Jag måste verkligen göra det.
Tränade lite kort samlad galopp och byten. Fick till några grymt bra byten kan jag ju skryta med :)
-
Sen skulle jag och Matilde E fixa en lapp och en "utflykt" vi ska göra med KRK. Men de kunde vi inte göra för vi kunde inte bestämma datum, så lappen blir fixad på onsdag.
-
Nu ska jag äta. Sen ska jag fixa en liten grej. Hemlis kan man ju kanske inte kalla det, men vad det är säger jag inte än. Så ni får vara lite nyfikna sålänge!

Kommentarer
Postat av: sanna karlsson

Jätte fin blogg! ska följa varandra på bloglovin? :)

2011-04-11 @ 20:00:59
URL: http://karlssonsannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback