Heldag i stallet :)

Efter långa dagen i skolan åkte jag ut till stallet och tog in hästarna.
Och nu ska nu ska höra! Jag dammade av hoppsadeln!
Hahah, nej men den är ju lite för liten så har inte använt den på 2 månader typ?
Red ut en snabbis idag med bubbelponnyn. Hon var lite spänt som hon brukar men annars gick det bra.
Är inte riktigt kompis med bubbelbettet än, men de kommer och det går bättre för varje gång.
-
Hon gick snällt hela vägen hem, tills vi kom tillbaka till stallplanene, bakom ridhuset, där någonting var jätteläskigt.
Det slutade med att jag fick hoppa av och led henne förbi.
Angelica kom till stallet sen och skulle rida Biondie. Drygade lite med henne.
-
När Angelica sen skulle sitta upp, skulle jag hålla emot. Men istället så släppte jag på sadelgjorden och guuuud vilken min hon fick!!!
Blev kvar i stallet till klockan sju, sen åkte jag och pappa hem och åt :)
Är så himla hoppsugen! Vill hoppa terräng i sommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback