Bilder från igår!

Hihi, efter att tävlingen var slut, skulle vi ta lag-foto på oss. Och jag, Emelie och Johanna var vid stallet och Lovisa på andra sidan ridhuset. Dem orkade inte springa och hämta Lovisa så jag kastade mig upp barbacka och red och hämtade henne. Då kastade hon sig upp barbacka för första gången på sin häst och vi red tillbaka. När vi var på väg tillbaka blev Felicia lite busig och började bocka och gjorde det över stallplanen. Och jag höll mig kvar!!
Sen när jag red förbi Stora Ekeby ryttarna så sa jag; Köpingsryttare har balans! hahahahahhahaha xD
Lovisa Jansson och Mac-Coy
Johanna Ryberg och Chantilly Lace "Tilly"
Emelie Karlsson & Cocktail
Tortyr när Emma, Emmeli och Matilda flätade mitt hår samtidigt!!
Jag, Emelie och Johanna står och väntar på resultat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback