Rubrik..

Yes, dagar goes on.. Fis går strålande, skolan rullar på, mitt rum är nästintill klart.
 
I fredags kom Sara in med sin ponnyplutt så jag fick sällskap. Vi red och skuttade lite, och damn vad pigg Fisen vart. Hon riktigt taxerade innan hindret, det brukar hon aldrig göra! Sen bytte vi hästar så Sara red Fis och jag Stesse en stund.
 
I går hoppade jag ett räcke i paddocken. Fis ville inte riiiiktigt gå fram som jag ville, det där lilla sista för att få en bra hoppgalopp, så jag satte på mig sporrarna för första gången på flera månader. Sen var hon jääätefin!
Flög över en meter hur lätt som helst. Hon var lite trött med all björnpäls på slutet för jag red fram ganska länge, annars hade vi nog klippa 1,10 också! De tar vi nästa helg! Juste, bilder tänkte jag ladda upp från fånen sen.
 
Idag har jag vartit i Västerås och handlar hela dagen. Handlat massa fint till mitt rum, å det blir så fint! Bara garderobsdörrarna kvar och knopparna på dem. Dörrarna blir vita, och knopparna antingen vita, röda eller guldiga. Beslutsångest, hjälp??
 
Jag vart stallfri för första gången på länge också, så det var skönt. Men imorgon blir det lite ridning igen. Det är skönt att komma igång lite mer nu, och jag har börjat trimma henne lite mer nu och inte bara fesrida.
Bild på hoppeponnyn ♥

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

2012-10-09 @ 17:11:36
URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback