Lista

Ditt fullständiga namn? Anna Alexandra Lundmark
Hur Lång är du? 160cm!
Ögonfärg? Gröna, typ
Spelar du något instrument? Lite piano.
Dina första tankar när du vaknar? Frukosttime!
Vart befinner du dig just nu? I mitt rum.
Biter du på naglarna? Yes...
Har du några husdjur? Sköldpaddan Kalle
Är du singel?  Ja
Vem är snyggast? Den jag kommer gifta mig med!
Vem vet mest om dig? hm.. Angelica måste det nog vara ;)
Vad vill du ha just nu? Höstlov (ska antaglien åka t Italien/England/Finland)
Rädd för? SPINDLAR!
Din första riktiga kärlek? --
McDonalds eller Burgerking? Donken.
Sjunger du? Ja, men absolut inte bra och när andra kan höra..
Vad har du för skostorlek? 36
Vill du gifta dig? Ja
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja
Din hårfärg? Brun
Vad ska du göra i morgon? Skolan, rida.
Skor du hade på dig idag? Har inte varit ute än xD
Snygg färg? Rubinröd
Favoritårstid? Höst just nu faktiskt.
Favoritmat och dryck? Tacos och Portello eller o'boy.
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej det är Alexandra"
Vad är du sugen på nu? Gooooodiiis!
Hur svarar du i mobilen? "Hej det är Alexandra" eller "Hallå??"
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad var det senaste någon sa till dig? "Ät något du.."
Druckit idag? O'boy och 7up...
Vad är det för väder hos dig nu? Dåligt, mulet.
Godaste glassmaken? Pistage!
Drömmer du mardrömmar? Nej, väldigt, väldigt sällan isåfall.
Favoritklädsel? Ridkläder eller onepiece.
Favorit godis? Choklad ;)
Hur många kuddar sover du med? 2
Längtar du mest efter just nu? Stockholm Horse show!
Vem har vart din räddning idag? Min kära MacBook♥
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Mest ingenting..
Saknar du någon just nu? Njaa :)
Vill du ha barn? Ja
Är det någonting som är stressigt? Skolan!
Längtar du till din nästa födelsedag? Jaaa -> MC-kort!
Är du blyg? Jaa, jätteblyg, alldeles för blyg :(
Vad gör du just nu? Bloggar, gör designbeställningar.
Tycker du att du har fin dialekt? Hahaha, många påpekar min fina västmanländska men jag vet inte.
Tycker du om snö? Ja, på vintern om det är MYCKET snö!
Vad gör du om 10 minuter? Samma saker...
Hur mår du nu? Bara fint!
Vad är din önskan just nu? Vinna mycket pengar på lotto!
Har du något speciellt citat? Hakuna Matata eller Learn to live with the shit.
Vad lever du på? Tro, hopp och kärlek? :)
Vad gör du om 5 år? Pluggar vidare eller har ett jobb på väg mot drömkarriären!
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? New Forest SM 2012, Västkusten med Angelica 2011.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej gör du gratis designer ? :) Isåfall skulle d u vilja göra till mig och min kompis blogg ?

Svar: Javisst gör jag det! Mejla mig på [email protected]. :)
alexofisen.blogg.se

2012-10-15 @ 15:15:44
URL: http://lillaskogsmullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback