Resultat!

Tävligen igår, det blev ju som det blev. Gick som vanligt = åt skogen..  JAG VET, vi har precis börjat i dessa klasser och hon är inte riktigt färdig osv, men hon behöver inte dumma sig å bli spänd o dampa för minsta lilla ljud från läktaren.. Sen ska man inte tävla när man är skapligt sjuk heller....

Det ända jag egentligen är nöjd över är framridningarna. Inför första klassen red jag fram ute, först var hon lite loj, så jag lånade ett spö. Då vart det fart i benen. Vi fixade en perfa galoppserpentin också! Första gången! Inget rinna iväg eller bli lång. Visst, hon var stark men det är hon alltid. Hon var kanske inte jättelösgjord, men hon var fram och spänstig. Inför andra klassen fokuserade jag bara på att få henne mjuk och lösgjord. Det vart hon, som en spagetti, perfekt! Vi gjorde superbra öppnor med bra böjd hals och allt! Sen när vi kom in på banan så sket sig allt..
Bara å ta nya tag. Känns inte så roligt när allting bara går skit hela tiden. Nu ska jag träna ARSLET AV MIG tills div 1 börjar. Vi ska fixa det här!

Men jag kan säga såhär, det är inte div 1 som är mitt stora mål 2012, för det kommer vi inte hinna bli helt klara till, utan en speciell tävling i sommar ;)

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Supersöt bild! :D

2012-03-19 @ 18:08:43
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/
Postat av: elsa

Så söt bild:)

2012-03-20 @ 21:49:38
URL: http://ezzaaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback