Zally-thabrally-leja!

Zallydag idag. Fisen fick umgår med pappa.
Fick rida i lilla ridhuset. Hon var lite halvseg i början, men sen kom hon igång och blev riktigt finfin.
-
Sitter och drömmer mig bort från allt jag vill köpa! Har just nu två "drömoutfits" som jag kollat ut. Ska försöka fixa ihop bilder till de. Sen finns det så mycket annat i utrustningsväg jag också vill ha! Har hittar mycket grejer som inte är i hästväg som jag också vill ha.. Nej, nu ska jag spara pengar, och köpa det viktigaste/de jag helst vill ha! Punkt slut!
-
Måste avslöja lite vad som är på G i skolan också. Jag är, på tisdagseftermiddagarna, med i ett filmprojekt kan man säga. Typ elevensval, och det är jag och 8 killar. Iallafall så ska jag antagligen spela Charlotte Kalla och/eller, håll i er nu(!) Ninja la Silla. Rolf-Göran Bengtssons häst om ni nu missat det. :D
Världens bästa ponny!♥

Kommentarer
Postat av: M

Fin hon är!!

2012-01-17 @ 21:32:55
Postat av: M

Fin hon är!!

2012-01-17 @ 21:33:28
Postat av: P

Tänk vilken tur pappa kan fix fisen

2012-01-18 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback