Västerås

På förmiddagen åkte jag, Mamma och Pappa till Västerås, eller närmare bestämt Glada Hästen I Spiltan. Jag har nämligen varit på jakt efter en ny kavaj ett tag. Vi var där i mellandagarna och prövade lite, men då fanns den som jag ville ha ej i min storlek. De beställde hem en som de trodde skulle passa. Förra lördagen var vi där igen och prövade den beställa, men den var alldeles för stor..  Som tur var hade de en i en annan storlek på lagret i deras andra butik.
Idag hade de fått hem den från den andra butiken, så vi var där igen och skulle pröva. Denna satt bra! Jag fick sitta i en sadelbock med en sadel på för att känna. Så nu är jag stolt ägare till en Pikeur Diana!!! :D
Sadeln jag fick provsitta i var dööskön! En Wellington var det. Nästa gång jag ska köpa dressyrsadel, vill jag lätt ha en sådan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback