Tippat mig -.-'

Igår när vi skulle åka hem från stallet, och jag skulle slänga in sadeln i bilen, lyckades jag halka och slog i knäet. Aja, tänkte ja och åkte hem. När jag sen skulle titta om det var rött eller så, tyckte jag att knäskålen såg konstig ut, och jämförde det med de andra knäet. Då har jag typ en knöl eller nå sticker ut från knäskålen. Den både känns och syns verkligen! Hm.. Jag och mina knän.. När de vänstra blivit normalt efter väggkraschen förra veckan, så händer det här med höger?! Det högra har ju iallafall klarat sig i 1,5år sen förra riktiga skada när jag hoppa på kryckor i 1 vecka. Bra jobbat Alex! Fortsättning följer...
Det syns bättre i verkligheten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback