Tävlingsåret 2011!

Tävlingsåret 2011 har verkligen varit toppenbra för mig och Fisen. Trots ett par skador som hållit oss borta i perioder. Från att gå från halvtaskiga LC till att vinna div 2 som gick i LA :D

Tävlingsåret började med en regional LA:1. Innan de hade vi startat en lokal LC och en LB med blandat resultat.
Jag red ihop 50,58%. Egentligen jättedåligt, men jag var skitnöjd! Sen blev jag intervjuad av lokaltidningen också!
Jag och Fisen var ända ekipaget från Köpings RK då.

Sen drog div 3 igång. Första omgången gick i Köping i LC:1. Förklassen var LC:2, där fick vi 62,50%. Var inte nöjd med den klassen, Felicia bara drog och var stark. Till Lagklassen fick jag stöttning av faster och red ihop 70,37% och en 6:e placering!

Andra omgången gick i Wirsbo, och Felicia var skadad.. Jag hängde självklart med som coach & fotograf!
Finalen gick i Fagersta och då kunde jag och Felicia vara med igen! Fast banan var skitkass, och domaren hur negativ som helst. Vi fick ihop 54,828%.

Sen han jag med en hel den klubbtävlingar under året. Fyra stycken rättare sagt, Seriedressyren.
Jag red den i LB. Första omgången vann vi LCn och LBn. Omgång två red jag bara en LC, och var inte med i serien. Man behövde bara vara med tre av fyra för att det skulle gällas. Jag vann iallafall den LCn. Omgång 3 vann jag LCn och LBn vet jag inte riktigt.
I finalen kom jag tvåa i LBn och vann hela Serien för andra året i rad!

Höstens resultat kommer en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback