Stallet torsdag

Igår skyndade jag mig ut till stallet efter skolan. Jag och Helene skulle skriva Verksamhetsberättelsen 2011 till Kusen. Sen va min granne i stallet och red så jag fastnade på henne.
Pappa jobbar i Göteborg nu, så mamma följde med ut till stallet. Hon hade fixat Fisen när jag kom dit (TACK MAMMA!!) så det var bara att rida.
.
Red på Hackamoret idag också. Hon går så himla mycket bättre med det just nu. Vi ska ta ut veterinären och få tänderna raspade.  Jag red iallafall bara en kortis eftersom hon gick så bra igår. Jag körde igenom och "repeterade" från igår, sen gav jag mig. I slutet gick hon kanoners, och jag fick till riktigt bra galopp-halt övergångar. Sen avslutade med att flytta hit och dit. Duktig ponni :D
Imorgon hinner jag inte ut till stallet. Jag ska nämligen till Ögir och se nyårsrevyn där med Anton! :)
Såhär såg Felicia ut igår, fast med hackamoret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback