Stallet idag

Elevens val vart inställt idag, så jag slutade 1,5h tidigare! Var ute i stallet redan vid kl15. Jag hade faktiskt kameran med mig och knäppte lite bilder ute i hagarna och medan Jessica släppte in dom. Så äntligen ska ni få lite färska bilder!
-
Jag fixade iordning Zally och gick ut med henne till ridhuset. Hon var superpiggelin, men finfin! Jag jobbade med att få bakdelen där jag ville ha den, för hon har en tendens att få den lite innanför. Det var jag riktigt petig med. Sen gjorde jag lite skänkelvikning och flyttade henne. I galoppen la jag fokus på att få henne alert och fram, men inte så att de gick fortare. Sen gjorde jag lite enkla byten och vanliga byten. Jag filmade faktiskt lite också! Men nu är det ju så att jag inte får över saker från mobilen till datorn... Har någon en USB-kabel passande en Samsung Galaxy S ??
-
Sen var det Fisens tur. Idag var det planerat en vilodag för henne. Men Sanna skulle gå med Indi i ridhuset så jag tog med Felicia så Indi fick lite sällskap. Indi har opererats i ryggen och ska promeneras, men han har liiite för mycket energi och är lite uttråkad så han är rätt dryg. När Sanna leder honom så kan han flyga i luften och resa sig och grejja. Igår vart han tydligen lugnare när jag och Karin var i ridhuset samtidigt så jag tänkte att Felicia kunde vara lite sällskap idag samtidigt som hon fick röra på sig lite hon också. Sen vart hon lite lack på Indi? När han kom för nära såg hon jättesur ut. Sen när han flög i luften första gången stod hon och pep. Andra gången, gjorde hon också det! Fast det var för att han gjorde och hon blev sur. När han slutade gjorde hon också det. Så gjorde hon 2-3 ggr sen sket hon i Indi totalt. :D
Snart kommer nya bilder!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar som du alltid rider i ridhus. Varför?:) lycka till i vår:)

2012-01-31 @ 23:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback