Höstens resultat!

Hösten har verkligen varit AWESOME!
Vi började lite smått med en utställning i slutet av Juli. Det gick helt Ok, för att vara första gången och allt.
34p och brons iallafall. =)

Sen var det en Regional på Örebro ryttareteam. Felicia var superfin på framridningen men dog på banan och jag red fruktansvärda vägar.. Kommer inte ihåg procent, men de vi kom precis utanför placering.. :)

Sen drog div 2 igång. första omgången gick i Wirsbo. Det blev en 4:e placering i LC på 63,67%. I LBn, som var lagklassen, gick Felicia superbra, men domaren tyckte inte det.. Så laget slutade på en 4:e plats.
Jag och Matilda kom på delad 4:e :)
Andra omgången gick i Hallsta Trevlig anläggning :) :)
Felicia gick super i båda klasserna och i LC blev de 63% och en 4:e placering. I LB:n blev 65,86% och ännu en 4:e placering! Laget slutade 2:a!!

Finalen av Div 2 gick i Fagersta! Vi var taggade till 1000 och alla red asbra! :D
I flrklassen LB:1 blev det 64,483% och en 2:a placering! I LA:1 red jag ihop 60,5% ungefär och låg på placering jättelänge..
Laget VANN iallafall hela DIV 2!! :D :D :D Nu är vi kvalade till div 1, som drar igång 1/4 =)

Sista tävlingen gick i Köping, hon var överpigg i LC och hade världens ökade trav. Dock började hon resa sig och greja, så jag strök mig från LBn. Det var då vi märke att hon hade ont i ryggen. Det var därefter hon inte reds på några veckor och allt det där... Men nu är vi äntligen på gång igen!!
Japp, det var tävlingsåret 2011, inte illa pinkat ändå? 2012 ska bli ännu bättre! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback