Fisen ♥

Fisen är nyklippt och naken! Hon skötte sig fint och Jessica som klippte överlevde!
Hon fick vila idag, så vi åkte bara ut nu på kvällen och bytte täcke. Det täcket som hon har nu sitter inge bra, så jag ska kolla på ett nytt.
-
När vi kommer hem, ringer de som hade kvällsfodringen efter en stund och säger att Felicia inte åt sin mat. Höet åt hon, men inte de andra. Efter en stund skickar de ett sms att hon äter lite då och då.
Vi väntade en stund, sen åkte vi ut och kollade till henne. Då hade hon ätit upp och stod och sov. När vi kom vaknade hon och var lika glad och mysig som vanligt!
Imorgon ska jag rida i Stora ridhuset (förhoppningsvis). Jag satte upp inneskylten, så jag rider imorgonbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback