Barbacka

Det fick bli ett barbackapass idag! Red på gummibettet också.
Började mjuka lite med låg och rund form. Sen i slutet plockade jag upp formen, och körde lite programdelar.
Det fungerade bra, inte perfekt men barbacka får man ta det. Pappa filmade lite, så kan försöka flörta till mig filmen nån gång ;)
-
Nu sitter jag och kollar på Guldbaggegalan! Jag tror ja ska bli skådespelare! Så jag kan vinna en guldbagge (såklart).
Juste!! På tal om de, så ska jag ut på prao om några veckor. Jag har dock ingen aning om vart..
Har ni något förslag? Det ska var klart senast 13 februari, så det är lite brådskande!
Så om ni har nå förslag, kommentera!! :D
Ni röstar väl på Årets häst?! Felicia är med och tävlar! Klicka bara på "bilden" till vänster i menyraden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback