Ajajajaj..

Gårdagen redde ut sig ganska bra. Jag är rätt om i baken kan jag säga! Felicia verkligen skickade av mig.
Svanskotan fick sig en smäll också.
-
Idag började skolan, lite segt första dagen. Vi fick reda på elevens val, och jag fick filmprojekt. Vet inte ens om ja valde det, menmen.. Ensam från min klass var jag också. Jag gick dit iallafall och såg att det var jag och 8 killar..
Då bestämde jag att jag skulle se POSITIVT på det. Inte negativt, de blir man inte glad på! GO FOR IT lixom :D
Jag fick sluta lite tidigare så jag skyndade mig hem från skolan. Både Zally och Fisen skulle ridas idag!
När jag fick sluta tidigare hann jag spela lite ukulele också :D
-
Fisen var lugnare idag, inte på avkastningshumör. Jag jobbade med lite olika saker, mycket galopp.
Sen fungerade inte styrningen jättebra, så vi kraschade in i väggen... Jag slog i knäet ganska rejält, men fortsatte rida. Fick till ett par jättefina enkla byten!
Däremot när jag hoppade av, kände jag hur knäet började göra ont.. Aja, tänkte jag och fixade Zally och red henne.
Zally var fin, lite Zally-fasoner här och där med det hör till. När jag kom hem sen, hade jag ännu mer ont i knäet, och nu är det svullen och jättevarmt.. Sen är skinnet borta där jag slog i på nå vänster.. :(
-
Ska man görat, ska man görat ordentligt! Nu har jag träningsverk i axlarna & blåmärken från arosfortet + ont i rumpan o svanskotan från avramlingen + träningsverk i benen från idrotten + svullen o skit i knäet efter väggkrasch = handikappad...

Kommentarer
Postat av: M

Lika bra att ta allt på en gång!!

2012-01-10 @ 23:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback